10 Dagar kvar!!!

Nu är det bara 10 dagar kvar till BF!!! Kommer jag gå över eller kommer hon innan? Det pirrar i magen...

Du har rätt Sara...Jag orkar inte så mkt och får försöka anpassa mig till det. Av det som stog på min "göra" lista blev det endast att tvätta och städa. Kom på att jag inte kan måla några golvlister, hur ska det gå till att ligga på golvet och krypa? Nej, det får jag lämna ifrån mig. Det får bli bakande i kväll eller imorgon. Lowes garderobsdörrar skulle jag tagit tag i nu idag, men det får bli när lusten faller sig på.

From nu när jag inte har ngt speciellt att stiga upp tidigt för, så blir sömnen prio 1. Man vet ju aldrig hur det blir när bebben väl kommer.

Igår efter en halv dags snöande så började snön äntligen lägga sig. Tyvärr verkar det som om det blir plusgrader i slutet på veckan. Vill inte att snön ska försvinna nu när det börjar närma sig julafton. Idag visade termometern -6 grader. Och just nu skiner solen. En perfekt vinterdag med andra ord. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0