16 December

Det SNÖAR ute! Hoppas bara att det lägger sig och håller sig vitt och kallt. Vi förtjänar verkligen en vit jul här i Skåne nu. Det var ett tag sedan.

Idag står en hel del på "göra" listan. Men om man hinner med allt får vi väl se.

* Måla listerna i babyrummet
* Storstäda
* Tvätta
* Baka rågbullar och pepparkakor.
* Måla Lowes garderobsdörrar

Tror knappast att jag hinner med att göra allt detta...men man kan ju altid planera ;-)

Det känns helt sjukt att det idag bara är 11 dagar kvar till BF. Jag är så nyfiken på dig min lilla vän, det är det många andra som oxå är. Men jag tror att du kommer vara lik din storebror, ljust hår, blek och blå ögon. Tror även att du liksom din bror har ärvt din mammas grop i hakan. Det såg iaf ut så på ultraljudet. 

(Härmar dig lite Julia)
En bild som får en att längta efter snön :



Kommentarer
Postat av: sara

Jag skriver som jag skrev till julia! Va du tvungen att lägga upp en bild på vårt paradis?? Man blir ju så sugen!! Gud man man saknar det!



Du Elinor!!! Du ska ta det lugnt! Din kropp orkar inte med hur mycket som helst!



Puss på dig

2009-12-16 @ 12:49:17
URL: http://sarathore.blogg.se/
Postat av: Julia

Det gör du rätt i. Helt otroligt vad man saknar det stället!



Jag håller med Sara. Ta det nu lugn och vila så mycket du kan! Sluta upp med dina måsten, det där får Jeppe (med en rejäl spark i baken) ta hand om!



<3

2009-12-18 @ 17:19:55
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0