BF + 1 (v.40+1)

Idag har jag gått över tiden med 1 dag, och eftersom Lowe föddes 2 dagar innan sitt BF så trodde jag aldrig att jag skulle gå över tiden. Men som jag sagt innan så är detta en envis donna. Samtidigt som jag bara vill att hon ska komma ut så hoppas jag att hon stannar till början av januari för hennes egen skull. Nu är det försent på året tycker jag.

Den 26/12 blev vi färdiga med lilltjejens rum! ÄNTLIGEN!!! Det känns så galet skönt. Ska bjuda på lite bilder.

Idag är det besök hos BM som gäller klockan 14.00. Så då får man väl reda på om hon fixerat sig eller ej.

Blev så arg på våran hund i morse. Släppte ut henne i trädgården som vanligt på morgonen och så börjar hon skälla på grannarna. Och när det dessutom är barn som hon skäller på så blir jag riktigt arg. Hon kom inte när jag kallade på henne utan ignorerade mig totalt. Så jag laddade väl med äpplen i nävarna slängde på mig foppatofflorna och for ut. Tänkte att "Nu jävlar ska väl hundjäkeln lyssna!!!" Men jag han inte mer än ner från första trappsteget förän jag halkade och flög framlänges. Det var snorhalt på den blöta trappan. Som tur var landade jag på benen och händerna och inte magen. Men fick värsta sammandragningen. Och jo, hunden kom utan att bli träffad av äpplen. Hon undrade väl vad jag sysslade med. Och det gjorde säkert grannarna med....

Rummet:





Kommentarer
Postat av: [email protected]

Gud vilket fint rum :) Det har ni gjort bra :) hur känns det nu? Är det tungt? Kram

2009-12-28 @ 17:05:41
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: ellie

Tack! Det känns bra att det är färdigt! =) Jo, det börjar bli tungt...eller snarare klumpigt och osmidigt och ont ...=)

2009-12-28 @ 17:52:18
Postat av: Julia

Det blev ju ruskigt fint vännen! :-) Den där grodan älskar jag, den vill jag ha till Lillemans rum också. Perfekt förvaring!



Du får inte skrämmas sådär med att ramla, tur att det slutade på bästa sätt. Tänker på dig! <3

2009-12-28 @ 18:44:59
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0