V.40 och 4:e advent!

Tänk att det idag redan är 4:e advent! Det snöar ute och tempen ligger på -4,7 grader. Om 4 dagar är det julafton, så det får nog bli till att köra till maxi idag och handla det vi ska ha med oss på julafton. Hoppas egentligen på att bebisen kommer idag så att det är över innan julafton. Trodde det var dags igår kväll/natt då jag lite innan tolvslaget fick täta sammandragningar och molande värk i samband med dessa. Men jag lyckades somna och idag är det inte så farligt. Men det hade inte varit så passande tillfälle inatt eftersom Lowe låg i feber och Jeppe druckit. Jag hoppas verkligen att jag känner när det är dags så att man inte åker in för sent eller i onödan.

Idag vill jag att något händer med rummet, eftersom det var en latedag igår!

Idag har man gått 39 fulla veckor och stigit in i v.40. Kanske dags att lära sig hur bilbarnstolen fungerar?

Bjuder på lite bilder som tagits nu under dagarna...

Pepparkaksbak:




Lowe kör 4-hjuling hos Farmor och Bertil:


Pulka tajm:


Pixi gillar oxå snö:




Kommentarer
Postat av: Ann

Vad mysigt med pepparkaksbak. Och skidbilden i några inlägg ner får ju mig att längta :-).

2009-12-22 @ 11:18:53
URL: http://annsenshus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0