ÄNTLIGEN!!!!!!!

Äntligen e jag ledig från jobbet. Jag behövde verkligen det kände jag. Patienterna höll på att göra mig tokig och likaså nattarbetet utan den dagliga sömnen. Det var 3 tuffa nätter och den 4:e var hyfsad, vilket fick mig att längta mig bort från mitt arbete ännu mer.

Jag började dagen med att försova mig. Lowe skulle ju till dagis 09.00, men när jag tittade på klockan så var den redan 08.40. Jag kände mig fortfarande väldigt trött och bestämde mig för att Lowe fick bli hemma idag.

Det enda jag i princip har pysslat med idag har varit att ta itu med tvätten och röja i kökslådorna/skåpen. Känns mkt roligare att göra "tråkiga" saker nu när man inte behöver tänka på att man ska jobba alla andra dagar. Så nu tar jag det i min egen takt och njuter.

Jag har nu trätt in i v.33 (32+2 idag). Magen växer och det bökas rundor för fullt. Har väldigt svårt att föreställa mig som tvåbarnsmamma, kan liksom inte förstå att vi ska få en bebis igen. Funderar mkt över hur hon ser ut och hur allt kommer att bli när hon kommer. Vad är det för en liten person som ligger i min mage?

Min sambo håller på med babyrummet fortfarande och fixar lite annat vid sidan av. Hoppas att rummet snart kan målas. Funderar på en rosa fondvägg med stora vita stärnor på. Såg det på styleroom.se och fastnade direkt. Känner att jag gärna vill renovera lite nu när jag väl är hemma. Och dessutom längtar jag efter en tripp till IKEA!
Ibland e det synd att inte ens sambo oxå kunde fått gå hemma på hp.  ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad tusan!! Har du blogg?! :-) Hade jag inte en aning om. Vad roligt!



Ja magen växer så det knakar, men det gör din också! Hur är det med dig? Läste att du hade ont i kroppen. Tänk, nu går du hemma.. det har du väntat på! *<3*

2009-11-04 @ 22:09:47
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Så nu har jag läst ifatt allting ;-) jag har inte varit tillräckligt uppmärksam på att du länkat till din blogg när du kommenterat i min. DÅLIGT! <3

2009-11-04 @ 22:15:58
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0