Han kan vissla!

Vad skönt det är att Maxi har en "lekstuga" med barnpassning. Lowe är ju där mer än gärna så jag fick handla i lugn och ro idag. På något vis så handlar man för en massa utan att man egentligen får så mkt mat. Märkligt det där...

Nu är jag i v. 37 (36+1 idag). Får väl knäppa av ngt foto snart. Var ett tag sedan och jag börjar känna mig stor nu. Totalt har jag nu gått upp 14,7 kg...känns inte bra, men allt ska väck igen och lite till. Har 1 år på mig att komma i mina gamla kläder annars får jag slänga dom. Det gör bara ondare och ondare i ljumskarna och ryggen börjar värka nu med. Sover sååå dåligt. Nu är det inte lång tid kvar så nu MÅSTE babyrummet och hallen bli färdig. Det stör mig att jag inte kan göra ngt själv. :-(

Lowe kom springande för en stund sedan och ropade "MAMMA, MAMMA, JAG KAN VISSLA!!!!" Och visst, det kunde han ju...om än väldigt svagt. Men stolt var han iaf. :-)

Igår var det 1:a advent som bjöd på julskyltning på stan med Mamma, Emma, Emelie och lilla Inez. Spenderade inte en krona utan mamma bjöd oss på fika och sedan köpte hon julklappar till sina barnbarn. Men mysigt var det att gå inne i stan. Innan jag körde hem så plockade jag på mig en dammsugare hemma hos mamma och sedan en badbalja, babykläder och blöjhink hos Emelie. Vad bra man kan ha det ibland. :-)

Nej, nu ska jag ner i källaren och leta upp utomhusbelysningen...så kanske trädgården känns lite mysig oxå...har ju inte hunnit köpa några ljung eller annat ännu. Kanske på ondag?

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0