***Jag ser det snöar***

Idag vaknade jag när Jeppe steg upp. Han sa att det snöade ute. Blev genast pigg som en mört och for upp. Känns som att jag får gå upp så tidigt för att vara trött på kvällarna. Kan ju inte somna när jag går och lägger mig. Så jag antar att man blir trött av att jobba.

Nu sitter jag här med en nybryggd kopp kaffe och har tändt ljus i hela vardagsrummet. Var lite sugen på att tända en brasa då det endast är 18,5 grader inomhus. Men med 3 vedklampar i vedkorgen så är det knappast lönt. Får spara på det myset till ikväll kanske. Orkar ju inte bära in mer ved heller.

Tyvärr verkar det redan ha slutat snöa, men jag ska bjuda på en bild om hur det iaf såg ut imorse när jag gick upp.



Och så även en bild på magen i v.32 (31+4)



Idag blir det nog lite brödbak. Får passa på medans energin finns där även om jag till och från har fruktansvärt ont i höfter, ljumskar och nedre delen av magen.

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Julia

Nej, jag är inte heller så duktig på det där. Har nte gjort min själv av den anledningen :-) Förstår att et mpåste vara riktigt skönt nu när du har så ont. Massa kramar

2009-11-05 @ 07:24:43
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Nadja

Visst är det härligt med tidiga, mörka morgnar... när man väl kommer upp :-) Önskar jag hade lite mer diciplin på mig själv så jag hade gått upp ist för att dra täcket över huvudet när jag vaknar så tidigt :-) Vilken fin mage du har Ellie! Du kan inte ha gått upp så mkt ... det verkar sitta på magen på dig lyllos! Kram

2009-11-05 @ 09:42:27
URL: http://paddiskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0