Lördag!

Så var det lördag igen och imorgon går vi in i v.35 = 6 veckor kvar till BF.

Igår var jag hos bm och fick sitta och vänta i 30 min över den bokade tiden. Så det blev snabba tag när jag sedan väl fick komma in. Men blodtrycket var bra och hjärtljuden var bra...det var det enda som kollades. SF-måttet ligger numera på mittlinjen, därmed stämmer det för den beräknade vikten vid ultraljudet. Får nog höra med mamma om vi inte kan smyga in ett ultraljud till ngn dag. Hade varit roligt att se den lilla tösen och hur hon växer.
Idag har jag tagit mig en rejäl sovmorgon, vilket behövs när man inte kan sova så bra. Har ju vari rätt så öm i armen nu efter sprutan och haft svårt att ligga på vänster sida. Men inatt blev det ohållbart att enbart ligga på höger sida, hade riktiga ömmande linjer efter sömmarna på linnet. Så det var bara att försöka vända på sig. Skönt var det även om det ömmade till i armen för stunden, när jag lade mig ner.

Igår var grabbarna duktiga och gipsade sånär som på färdigt i trappan. Så skönt när man ser skillnad. Ska bjuda er på en bild lite senare. Börjar se ett litet ljus så här inför den kommande BF dagen. Kanske har man en färdig trappa/hall tills dess och ett bebisrum att inreda. Ni anar inte hur skönt det känns att komma så långt på vägen efter ha levt i denna röran i ca 2 1/5 år.

Snart blir det även en tripp till Ullared för att inhandla lite julklappar och ngt till bebisen. Därefter ska jag och Janni åka till Ikea och shoppa golv o grejer till bebisens rum. Eller nja hon ska ju handla till sig och jag till bebisens rum. =)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Visst är det kul när man börjar se resultatet framför sig :-) Satt själv och funderade häromdagen ... på hur mkt vi hunnit med vårt första år. Kanske dags att slå ner på renoveringshastigheten;-)

Ullared låter kalas! ...och IKEA inte mkt sämre.

Kram

2009-11-16 @ 08:09:13
URL: http://paddiskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0