4 nätter kvar!

Sovit dåligt har jag gjort dessa dagarna och idag väcktes jag av att grannbarnet knackade på dörren = hunden skäller som en galning. Man tyckte ju att han borde inse att ingen ville öppna, men han gav sig inte. Så jag for upp och förklarade att jag sov och Lowe var på dagis.
Nätterna har annars varit bra, men magen är tung och kroppen trött. Kan inte fatta det...bara 4 nätter kvar nu. Om 6 dagar så är jag helt ledig. YIPPI!!!!!!!!!

Och visst har det hänt...mina papper som lämnades in till löneassistenten har försvunnit på vägen. Sååå typiskt att det ska drabba mig. Det var tydligen inte så enkelt att transporteras från 13:e våningen till 7:e. Så nu får jag skicka en kopia och hålla tummarna för att det blir godkänt. Ska posta allt det sista idag.

Snart så ska jag hämta Lowe på dagis och sedan hämta min kära syster och barnen. Sen blir det övernattning hemma hos oss. Alltid trevligt! =)

Igår jobbade Jeppe och 2 vänner på i babyrummet. Nu är all gips uppe, det ska bara spacklas och målas lite nu. Och herregud säger jag bara. Vilken enorm skillnad det är på rummet. Fortsätts det i den takten så har vi snart både babyrum och trappa/hall färdiga.

Säger bläää för alla dyra räkningar!!! Man hinner inte mer än få lönen förens den e borta. Vilken ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0