Draft: Okt. 29, 2009

Idag påbörjas natt nr 1 av totalt 4 på raken. Sedan....inga fler arbetspass!!! Har dock så ont i ljumskarna, så jag hoppas verkligen att jag klarar av att stå ut nu dessa sista passen. Får bita ihop och tänka på vad jag har framför mig.

Jag har haft min storasyster på besök nu i veckan. Lowe fick leka med sin älskade kusin Nellie och jag fick kela med bebis Gabbe. Sååå mysigt. Känns lite sorgligt att dagarna har gått så fort. Nu lär det dröja innan jag ser min älskade syster och systerbarn igen. Få passa på att hälsa på henne nu när jag kommer att gå hemma och innan Lowe börjar i skolan.

Igår var jag på mammas jobb och gjorde ultraljud. De skulle ju som sagt lära sig en ny apparat och jag som älskar att se livet i magen ställde givetvis upp som provdocka. Och nu är det bekräftat, det är en liten FLICKA i magen på ca 1750 g. Känns skönt att kunna släppa alla tvivel jag haft. För nu VET jag!

Nu ska det snart lagas lite kvällsmat och sedan ska jag sova en stund innan jag beger mig till arbetet. Måste komma på vad jag ska bjuda på för ngt gott nu under helgen. Vill ju som sagt fira min sista helg med mina arbetskamrater. =)

Må väl alla!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Härligt att du nu VET! Själv är jag ju traditionell och går och funderar och undrar vem som kommer ut :-)De sista passen är öken - ungefär som innan semestern men det går och det är sååå skönt att ta sitt pick och pack när det är dags! Hoppas du får en härlig ledighet och att det onda klingar av.

Många kramar från mig

2009-10-29 @ 18:07:38
URL: http://paddiskrypin.blogspot.com
Postat av: Elin

Nu är man hemma igen! Hoppas att dina nätter går bra! Snart snart är du "ledig" :) Och ja!!...kom och hälsa på!!! Kramar

2009-11-01 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0