Kvällsmys

Idag har jag faktiskt fått lite gjort. Dock inget städande, men det e skönt att försöka avstå från det på ngn av sina lediga dagar. Vaknade vid 05.30, steg upp 06.00 och vid 10.30 var jag och Lowe på väg in till stan. Väl där lämnade vi mina fk-papper till löneassistenten, hälsade på en runda på jobbet och handlade på MAXI.

Hem o lagade mat, bakade mjuk pepparkaka, rågbullar och bröd. Körde iväg till sporthallen där Lowe fick spela lite handboll i 1 timme. Sedan blev det kvällsmys med nybakta bullar och god mjölk/gott kaffe till kvällsmat.

Var så trött innan idag och nu kan jag inte somna. Men när jag väl lägger mig igen så går det förhoppningsvis kvickt. Måste ju upp tidigt imorgon med. Lowe ska ju ha sin 5 års spruta. Det känns skönt att han äntligen accepterat att sprutor måste tas, att det inte är farligt.

På söndag blir det kalas hos lilla T, och därefter ska min lille prins sova hos sin mormor. Moster Elin och kidsen kommer ju dit på kvällen och kan då passa honom. Känns skönt att slippa lämna honom på dagis för 3:e söndagen på raken. Sedan ska jag ju dessutom jobba natt, så då passar det ju bra att vila lite längre hemma först, lämna honom och sedan köra direkt till jobbet. Annars ska jag lämna honom senast 19.00 på dagis, köra hem igen och sedan till jobbet kl 20.50. Känns som schemat är fullspäckat fram till jul...Det är många som fyller år nu under hösten/vintern och julfester o grejer ska även hinnas med.

Lowe myser med tända ljus och nybakt bulle.
BILD: Lowe myser med rågbulle o tända ljus


Kommentarer
Postat av: Nadja

Mmmm... vilket mys! Ääälskar tända ljus!

2009-10-25 @ 14:49:14
URL: http://paddiskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0