Bloggtorka???

Det skulle man kunna tro...men dagarna har varit så intensiva och jag har helt enkelt haft fullt upp med annat. Jag har nog inte haft så mkt inplanerat på en och samma vecka förut som jag har denna veckan. Och visst är det jätteroligt att ha saker att göra, fast man blir ganska så trött. =)

Idag har jag varit på reunion i Tollarp hemma hos Krissas föräldrar. Helmysigt! Då var äntligen vårt lilla tjejgäng samlat. Krissa, Anna, Suffa och Jag. Och på det ställe där vi brukade hänga....hemma hos Krissas föräldrar. Nu har ju även vi alla fått barn, så det var lite extra roligt att träffas då.

Imorgon bär det åter av till Tollarp till söta Nadja för en träff med några arbetskamrater och alla barnen. Det ska med bli jätteroligt.

Får se om jag hinner skriva lite och lägga in lite fler bilder imorgon när Lowe är på dagis. För nu ska Lowe nattas och sedan blir det tv-kväll för min del. Arga snickarn och fuskbyggarna tror jag bestämt att det är ikväll.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0