Oglamouröst liv...kanske det!

Mitt liv är kanske inte så spännande, jag ser ganska så alldaglig ut. Dagarna går ut på att städa och ta hand om det mesta ensam. Strosa runt i ett hem som ser ut som en byggarbetsplats som stått stilla ett bra tag. Men vad gör det när man har tak över huvudet, underbara barn, underbara vänner och ett fast arbete med underbara arbetskamrater? Fast den där storvinsten på triss väntar jag på fortfarande. Förstår INTE vart den har tagit vägen. Hallå....trisslott!!! Det är dags att komma nu!!! Kom hit så att jag kan skaffa mig lite mer glamour i min vardag.

Från det ena till det andra så var jag och Saga på BVC igår. Hon väger nu 4330 gram och har blivit 53 cm lång.

Och på tal om ngt heeelt annat så gör min lagade tand så fruktansvärt ont just nu. Började precis att värka....hoppas nu inte att den ska börja jäklas igen...orkar inte med det mer. Finns ju inget värre än tandvärk.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, du är söt vännen :-) vilket härligt inlägg.

2010-02-04 @ 14:47:20
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0