Söndag igen!

Även denna veckan har gått fort. Just nu är Jeppe iväg och jobbar lite extra, vilket kan behövas när grejer på bilen går sönder och man får en elräkning på 4900 och  med en nätavgift på 1100 ca. Tröttsamt detta! Varje månad som skulle kunna bli en bra månad sabbas jämt av sådant här. Ska det fortsätta såhär så får jag väl börja jobba snart igen. Fast mina helgjobb ger inte i närheten så bra betalt som Jeppes helgjobb.

Igår var vi först ute hos svärföräldrarna. Jag och Lowe byggde snögubbe medans Jeppe o Bertil fixade med bilen. Sedan körde vi mot Tollarp till Sara o Doffe. Där åt vi lite taccos och tittade på melodifestivalen. Taccos och melodifestivalen verkade vara ett gemensamt ämne för många igår. =) Tittade även lite på skidor och kom lagom in när det bara var något varv kvar. Vilken spänning det var som slutade med ett guld och ett brons för Sverige. Tänk hur man som tidigare oitresserad kan sitta så klistrad framför tv:n och skrika. =)

Idag står städning på schemat. Lägga in tvätt och dammsuga samt renbädda sängarna. Sedan blir det åter igen till att köra ut till svärföräldrarna för att fortsätta att fixa med bilen. Hoppas nu att det går vägen idag. Annars gråter jag.

Känns som att även nästa såkallat lugna vecka blir fylld med en massa grejer. Får se om jag hinner med allt. Jag har mina två prioriteringar iaf. Träffa brodern och hans familj samt träffa lilla Mia. Sedan får jag se vad det blir av resten. Det är ju inte direkt gratis att ligga o köra flera vändor in till stan varje vecka.

Nej, nu till ngt mkt trevligare. Lite bilder på barnen.

Lowe med Saga i famnen:

Saga 7 veckor:

Lowe ca 1 år och 9 månader:


Jag har varit ganska så dålig på att fota med kameran på sista tiden. Har fotat mest med mobilen. Ska lära mig hur jag för över bilderna från mobilen. Men just nu har jag inte tid.

Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Tråkigt när allt ska kosta så mycket!! Glömde nog svara på det du skrev om bilen i smset. så dyrt!

Ah vilka fina bilder på barnen..tycker att saga är lik lowe som liten:) Kram

2010-02-21 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0