27 januari

Dagarna går och jag hinner inte med känner jag. Är det för att man tvingas upp vid 07.00 varje morgon oavsett om man sovit eller ej, från måndag till torsdag? Visst, inte så tidigt med tanke på hur tidigt man gått upp när man jobbade, men allt var så oregelbundet då så att man ofta fick sova länge ngn dag mitt i veckan. När jag väl börjar jobba igen går Lowe i skolan och då blir det alltid tidiga morgnar. Jag får passa på att njuta av våra lediga fredagar nu innan hösten.

Nu är däcken till vagnen pumpade och igår tog vi en premiärpromenad utomhus. Det var så fint väder och Lowe passade på att åka lite pulka. Tyvärr glömde jag kameran hemma, men fotade lite med mobilen, så får se om det blir några vettiga bilder av det.

Idag besökte vi BVC och "lilla" Saga väger nu 4080 g och är 52,5 cm lång. Hon växer så det knakar. Hon följer dessutom den röda bollen bra (1 månaders testet). Min duktiga lilla tjej! :-)

Ute vräker snön ner och jag hade verkligen inte tänkt bege mig utanför dörrarna mer idag. Men givetvis e det alltid grejer som strular. Åt lunch för en liten stund sedan och tyckte att jag fick en bit ben i tanden...men det var lagningen på tanden som jag tuggade på.....såååå typiskt. Som tur e får jag komma in kostandsfritt och fixa det. Lagningen skulle ju hålla i ca 6 mån, och jag fixade det i slutet på november. Hoppas att det bara är till att fylla på det så att jag slipper bedövning och att borra.

Imorgon bär det av en runda till Tollarp för att hälsa på Julia och kanske Sara med. =) På fredag kommer min syster med familj och hälsar på. Ska bli kul att träffa dem. Och Lowe blir glad när han får träffa sin älskade kusin.

På söndag har vi inget planerat men det blir säkerligen en runda till Sbg. ja, det känns inte helt omöjligt.

Nu ska jag försöka lägga min lilla höna och ta mig ner i tvättstsugan. 

Bye bye 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0