Sommarens bilder!

Idag bär det av till Sarah. Ska bli så trevlig. Har ju inte träffat några arbetskamrater på länge. Man känner sig lite borttappad. Och man har ingen koll längre. Iof skulle jag kunna hälsa på jobbet lite oftare än vad jag har gjort, men det känns bara som man kommer och stör mitt i allt arbete. Jag vet ju själv hur stressad man alltid var när man jobbade. På måndag när Jeppe börjar jobba igen blir det ju lättare att dra iväg på annat håll.

Jag har gjort något galet. Jag som absolut inte ville jobba under min sista föräldrarledighet har bokat in 3 pass i augusti. Det dumma är att första passet är en fredagskväll och det är den 20 augusti, Lowes andra dag i skolan. :S Som tur är har mamma semester den veckan, vet ju inte ens om Jeppe är hemma innan jag börjar jobba. Hoppas att man får jobba med ngn kändis nu när man väl gästspelar.
De andra passen jag jobbar är sön kväll 22/8 och lördag dag 28/8

Imorgon gifter sig Martin och Maria. Hoppas att man får ihop en vettig frisyr och en snygg makeup. Nåja, det får bli som det blir. Några kilon har jag ju inte lyckats gå ner. Ska ta tag i det nästa vecka. Tur att jag hittade en sådan bra klänning. Det tackar jag min kära svägerska Protiva för, som stod ut med mig en dag på stan och som tillslut hittade denna underbara klänning till mig. =)

Nej, nu ska jag bjuda på lite bilder från sommaren...

Jeppe och Saga på tosselilla:


Lite karusellåkning:



Hoppa lite på hoppkuddarna:



Lowe och kusin Tilda åker karusell:



Kusinerna från Stockholm (Anna och Anton) tillsammans med Saga och Tilda:


Ett skönt bad:


Kusinmys! Lowe, Saga, Nellie och Gabriel:


Saga försöker lära sig att krypa:



Det senaste tillskottet bland kusinerna 10-07-27:
Välkommen Julian, Marius lillebror! Och Grattis till Tor och Monica!



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gahhh... vad de växer fort!! Jag börjar få riktig ångest. Flora kryper och reser sig mot ALLT! Vill ha min lilla bebis ett tag till ... Jättefina bilder p barnen!

Då ses vi den 22:a ... jag jobbar natten till den 23:e. Även här hjärnsläpp... tänkte att Linnéa kan jag byta dagar på dagiset och Flora kan mormor passa ... bara det att mormor och morfar åker till scottaland den 21:e. Hrmmm jaja, en natt - får hålla mig vaken på måndagen när jag kommer hem. Har jag bara ett barn hemma ska det nog gå :D KRAM

2010-08-01 @ 00:13:30
URL: http://paddiskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0