Måndag 14/6-Tisdag 15/6

Angående rubriken så börjar jag nu skriva när det är 5 minuter kvar på måndagens dygn. När jag har skrivit färdigt kommer det att vara tisdag. (Men det jag skriver handlar om måndagen till största del).

Barnen sover gott och jag passar på att få lite datortid. Imorgon har jag inte några tider att passa. Tanken är att jag ska hålla mig på hemmaplan och spola av trädäcket en sista gång med högtryckstvätten. Ska tydligen regna imorgon, men regnar det inte för mkt kanske man kan hålla sig till planen iaf. Måste få trädäcket färdigoljat snart!!!

Idag har Janni hälsat på och hjälpt mig att röja lite till här hemma. Vad skulle jag gjort utan henne? En sann räddare i nöden. Sedan när hon åkt så kom bankens värderingsman hit och gick igenom huset på 10 minuter!!!! Hoppas att han kunde bilda sig en bra uppfattning om huset (på den tiden), så att vi inte får världens chock när vi kommer till banken på måndag. Håller mina tummar så hårt, men vågar samtidigt inte hoppas på för mycket.

Klippte gräsmattan idag dessutom (för 3:e gången i mitt liv med en bensindriven). Först tog bensinen slut efter att halva gräsmattan blivit klippt. Sedan när jag rett ut vad som skulle fyllas på och vart så kör jag in i ngt hårt, en sten, grenbit golfboll...ja, jag vet inte. Såg inte det för gräsmattan var så hög och såg heller inte vart föremålet tog vägen. Men min fotrygg säger fortfarande AJ! Det var den som fick ta smällen nämligen. Pang sa det bara och ont gjorde det. Trodde att jag krossat foten först. Men det blir nog bara ett stort blåmärke om jag har tur.

Tror att det är dags att joina kidsen nu = läggdags även för mig.

Lowe efter avslutningen på dagis:


Saga:



Kommentarer
Postat av: Anna

Du har så söta och fina barn Ellie :) Lowe har blivit så stor och ska börja skolan.

2010-06-15 @ 18:44:51
Postat av: Ellie

tack vännen! Ja, han har blivit väldigt stor, min lille kille som inte är så liten längre.

2010-06-16 @ 23:27:04
URL: http://elliegyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0