Måndag 28 juni

Tackar er som kommenterat för er omtanke! Jag hoppas med att allt löser sig snart. Hoppas att vi ngn dag hittar vårt "drömhus" i Tollarp. Spanar ständigt på hemnet för att se om det kan tänkas dyka upp ngt.

Idag är det måndag igen och snart blir Saga hela 6 månader! Hon sitter just nu i sin gåstol och pillar på aktivitetsbrädan. Hon har ännu inte kommit på hur man förflyttar sig med den.

Idag kommer mäklaren hit för att värdera huset. Antar att hans värdering kommer bli samma som bankens. Bara det inte blir lägre så är jag nöjd. =)

Räkningarna är betalda, vilket alltid är skönt, så man vet vad man har kvar att röra sig med. Nu ska jag snart ta och lägga in lite tvätt i garderoben och dammsuga ovanvåningen.  

Var hos André och Julia en runda igår kväll. Vilket fint hus de har köpt, ett sådant hade jag med kunnat tänka mig. Men jag vet att har vi bara lite is i magen så kommer där ett åt oss med så småningom.

Hoppas på en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Han var väldigt trött men verkade gilla det. Ska cykla mer imorgon. Ja efter sommaren ska vi börja baka ; )

2010-06-30 @ 01:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0