Onsdag 10 mars

Igår var jag så trött så att jag knappt orkade hålla mig vaken till DHW.  Försökte vila en stund på soffan innan kvällsmaten, men det gick sådär. Har numera slutat att ställa klockan på tider mellan 05.30 och 07.00. Jag znoozar iaf till 06.45 innan jag stiger upp. Man sover ju inte hela nätterna  och när det är dags för Sagas morgonmål kl 04 el 05 så är det inte långt kvar tills klockan ringer. Det är bara att inse att jag inte orkar stiga upp så tidigt. Jag får gå upp när jag väcker Lowe kl 07.00 istället.

Nu är Lowe lämnad på dagis. Promenadrundan med Pixi är gjord (blev dock inte så lång idag). Saga är matad och nu ska jag förhoppningsvis kunna bege mig in i duschen.

Snart är det väl dax att hämta Lowe igen och då kommer världens bästaste Sara hit och lilla Moa givetvis. =)

Efter det blir det nog en ensam kväll med barnen och hunden. Men imorgon ska vi träffa Julia, André och Casper. Längtar! Och senare på kvällen bär det av mot SBG till familjen Hedlin.

På tal om en annan sak så får jag nog ta tag i dopet snart. Så tråkigt att behöva ta tag i allt sådant själv. Men Jeppe jobbar ju så då får det bli jag. Så dumt att hon blir 3 månader lagom till påsk och då ska det absolut INTE bli ngt dop....Får kanske ta det i början på maj istället. Då kanske det dessutom är lite bättre väder. =)

Önskar er en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0