Bvc besök o lite annat

Veckorna går så fort att jag knappt hinner klämma in det jag skulle vilja göra. Kanske för att man blir en aning utmattad av dagislämning och dagishämtning. Det är en prövning av ens tålamod varje gång. Kanske hinner man inte med det man ska för att man alltid tar bilen och kör iväg. Skönt att komma hemifrån, men ibland hade det varit skönt att få besök också. Slippa klä på två barn och truga in den store i bilen, slippa tjat o gnäll.

Idag var vi på BVC. Saga väger nu 5140 g och är 58,5 cm lång. Huvudomfång: 38,5 cm. Detta bevisar ju att hon växer som hon ska och därmed äter vad hon behöver. Skönt! Storlek 56 börjar tryta i en del plagg nu och jag har rensat ut lite. En del bodys i stl 62 kan hon redan nu använda. Men det är ganska stor skillnad beroende på tillverkaren av kläder. Gick på stan med mamma igår och hittade en jätte söt body på Åhlens stl 62/68. Det blev ingen kan jag säga eftersom den såg ut att passa en 1 åring så stor den var. Lowe fick en hel del nya kläder, han har ju vuxit som bara den på längden.

Även idag skiner solen och det är UNDERBART!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kommer och hälsar på i morgon=) Moa är lite förkyld men har börjat försvinna så du vet. hörs i morgon!

PUSS

2010-03-09 @ 15:01:52
URL: http://sarathore.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag kommer gärna och hälsar på :) Vet dock inte var ni bor men de går säkert att hitta :) Roligare att umgås än att sitta själv hemma på varsitt håll :)

kram

2010-03-09 @ 16:59:21
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ja, det är roligt att ni kommer Sara! =)Jag Jublar av glädje! :D puss



Sandra: Ja, du är mer än välkommen hit. Du kan få min adress telenummer ju. kramar

2010-03-09 @ 17:20:31
URL: http://elliegyll.blogg.se/
Postat av: julia

vi kommer ockå gärna och hälsar på en dag <3 men först ses vi på torsdag! :-)

2010-03-09 @ 22:51:06
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0