Torsdag 6/5

Det har varit en ganska så lugn dag idag. Lowe fick åka på utflykt till stranden med dagis och var hemifrån mellan 8.30-13.30. Jag passade på att brovbaka lite muffins under tiden som inte blev ett dugg bra. Saga har varit trött och vilat fram tills jag hämtade Lowe. Hon har blivit genomförkyld stackarn och hostar o är hes.

Själv känner jag mig som en levande död. Blåsten gör en trött. Tycker det har blåst på mig de få timmarna jag varit ute. Håret står åt alla håll och näsan den rinner. Huvundvärken börjar komma krypande nu.

Är så trött att jag helst av allt bara skulle vilja lägga mig ner och sova. Men nu måste jag tvätta. Är det inte kräk så är det kiss...tvätt, tvätt, tvätt...Känns som att jag inte gör ngt annat.

Snart får jag väl börja fundera på kvällsmaten med och förbereda den till Jeppe kommer hem. Sedan rullar det på som vanligt...läsa godnattsaga för Lowe och natta barnen. Behöver nog hinna med en dusch av bägge barnen ikväll dessutom.

Nej, nu ska jag ta och röja undan lite så att det inte bli så mkt att städa imorgon. Behöver verkligen lite sovmorgon känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0