Lös tand!

Idag fick Lowe sin första lösa tand. Han bet i en rå majskolv och vips så var tanden lös. Nu kommer alla de söta små pärltänderna trilla bort och förvandlas till stora vuxentänder. Ytterligare ett bevis på att liten börjar bli stor. Ingen liten gosse längre utan en stor påg. Det går så fort, alldeles för fort.

Han har varit hemma hos en kompis idag och sprungt ute utan jacka. Hoppas nu bara att han inte blir förkyld igen. Är så rädd för att operationen ska behöva ställas in. Nu är han ute och leker igen, jag pälsade på honom ordentligt. Själv tycker jag att min egen förkyldning börjar ta fart och förvärras. Har så ont i halsen och näsan den bara rinner.

Och så har Janni varit här en runda och hälsat på. Har varit trevligt som vanligt. Nu ska jag strax börja på kvällsmaten och skriva en inköpslista till imorgon. Får se till att handla så att vi klarar oss över helgen och nästa vecka. Vet ju inte hur pass Lowe mår efter operationen.

Ja, det var allt för ikväll...

Kommentarer
Postat av: Julia

Behöver du någon hjälp så bara hör av dig. Handla, passning, körning.. vad som helst, så vet du var vi finns! ♥



2010-10-19 @ 22:27:23
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Säger samma som Julia, behöver du någon hjälp så bara hojta till! Hjälper dig gärna!

2010-10-20 @ 00:42:47
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0