3:e inlägget för idag!

Kan väl knappt räkna de andra eftersom det bara var 2 bilder. :-)

Idag är det underbart väder ute. Kändes så friskt och härligt idag på morgonpromenaden. Lowe fick inviga sin vinterjacka, mössa och halsduk. De har ju dessutom utedag i skolan på onsdagar, så då gäller det att vara påklädd. Efter morgonpromenaden gav jag mig en spark där bak och passade på att fylla trädgårdstunnan med trädgårdsavfall från komposthögen. Ju mer man blir av med desto bättre. Så kanske man snart kan röja där bak. Hittade en äcklig padda när jag grävde i lövhögen...är glad att jag inte spetsade den med krattan. *ryser*

Idag blir det som vanligt en lugn och ensam dag iaf under förmiddagen. Har passat på att dammsuga lite och har planer på att storstäda i köket sen. Kan likaväl passa på att göra sådant nu när jag ändå inte har ngt annat för mig.

Måste köpa lite haspar och sådant till lådorna i vardagsrummet. Saga har nu upptäckt att dem går att öppna. Och där i ligger en massa roliga sladdar och skivor. Dessutom tycker hon att det är jättespännande att dra ut hela tvboxen från tv-bänken. Skulle verkligen behöva en ny tv-bänk som det går att stänga om och som gör så att tv:n kommer högre upp. För den är ju god att slicka på. Och datorn skulle behöva få ett nytt rum för även där finns det sladdar som är minst sagt roliga.
Ibland undrar jag hur jag hinner med att städa. =)

Jag hoppas att jag hinner städa så pass mkt idag att jag kanske tom hittar batteriladdaren till kameran. Har en hel hög med kläder att sälja på tradera och snart är den säsongen förbi...Lite drygt att behöva spara allt och vänta tills nästa år.

Förövrigt känns denna dagen mkt bättre än gårdagen, ingen huvudvärk, ingen stress, inget skäll och inget gnäll. Med andra ord, UNDERBART! Hoppas att det håller i sig.

Och hoppas att ni andra med får en underbart härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt att höra att dagen känns bättre och att du mår bättre. Ibland har man skitdagar men då får man ringa sin syster och beklaga sig så blir det bättre nästa dag;) Kram på dig!!

2010-09-29 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0