Gäääsp..

Idag har Janni varit och hälsat på mig en runda och jag har själv varit med Saga hos tandläkaren. Hon slog tandköttet i soffbordet igår och man blev ju klart orolig för skador på framtänderna som ännu inte kommit fram. Men det återstår bara att se när de väl tittar fram. Vilket jag tror att de gör snart. Det gick iaf bra hos tandläkaren.
Idag är jag så fruktansvärt trött. Hade varit skönt om man hade kunnat känna sig pigg ngn gång. Jag har inte ork eller lust till ngt.

Lowe har haft kompisar hemma hela dagen. Så honom har det verkligen inte gått ngn nöd på. Men ibland önskar jag att han och de andra barnen kunde komma hem och varva ner lite först innan de ska träffas och leka. De har så himla brått alltid. Känns som jag har sprungit fram och tillbaka idag mellan olika ställen i huset och telefonen har ringt hela tiden. Och Saga kräver ju såklart sitt med. Ibland vill man bara ha en liten stund att varva ner på, bara jag, Saga och Lowe. Stänga av telefonen och låsa dörren.

Men det är väl bara att inse att Lowe börjar bli stor och föräldrarrollen förändras allt eftersom. Men jag måste säga att det är en stooor omställning och jag hinner inte riktigt med.

Sitter här och gäspar och längtar så efter att få lägga mig ner i sängen. Så nu ska jag ta och göra det.
Imorgon ska jag försöka leta upp laddaren till kameran så att jag kan ta fler foton. Kan inte förstå vart jag lagt den.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har fullt upp varje dag verkar de som! Hoppas du vilar lite och tar de lugnt någon dag så du inte sliter ut dig. Hjälper inte Jeppe till något?



Tack för tipset om att hålla sig i form :-) Även om du tycker att de inte var ett bra tips så tyckte jag de :-P

Kram!

2010-09-21 @ 08:37:47
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0