Tisdag 6 September

Jag känner att jag för tillfället gnäller ganska så mkt. Nu får det bli ändring på det. Fram med lite positiv anda!!!

Jag fick en superbra idé om hur Lowes nya rum ska målas. Då vi har knottertapet på alla väggar i huset så kan man inte dekorera med roliga Wallies. Och Jeppe blir trött bara jag nämner omtapetsera. Så nu har jag kommit på det. Ska måla en svart fondvägg och skriva alfabetet med stora och små bokstäver i limegrön färg. Sedan in med lite limegröna detaljer. Kommer bli superbra. Iaf ser det riktigt bra ut i mitt huvud.

Så nu väntar jag bara på lite pengar så man kan sätta igång med höstens projekt.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Finns ju även sån färg som man kan skriva på med kritor sen!

2010-09-09 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0