Måndag 6 september

Nu var det ett tag sedan man skrev ngt här. Saga reser sig numera mot gåstolen, leksaksbacken och dammsugaren. Soffbordet har hon ännu inte lyckats med, men det är bara en tidsfråga.

Går numera i tankarna på trädgården och renovering av Lowes rum. Har så mkt idéer, men känner mig ständigt motarbetad då min kära sambo inte delar samma behov av att få det fint. Jag sitter ofta och tittar inne på styleroom.se. Där kan jag drömma mig bort och frossa i andras fina hem. Jag hoppas att jag ngn dag i framtiden får leva ut mina idéer och känna mig nöjd med vårt hem.
Nu ska jag bege mig ner i tvättstugan och drömma vidare medans jag hänger upp tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0