Tisdag 1 februari.

Veckan har bara börjat och den rullar på för fullt. Innan man vet ordet av det så är det fredag igen. Och denna fredagen innebär jobb för min del mellan 06.45-15.30. Undrar så hur det kommer att gå. Kan hända att dagen blir rörig. Men man kan inte mer än att göra sitt bästa. Även lördagen innebär en tidig morgon. Lowe ska på fotbollsträning och denna gången är det våran tur att bjuda alla morgontrötta föräldrar på kaffe. Därefter ska det packas lite väskor. Lowe ska till sin farmor och Saga till sin mormor.

Väntar dessutom med spänning på en lapp från förskolan på inskolningstider för Saga. Under vecka 7 är det dags. Lite smått ångestladdat. Vi har inte lämnat bort henne så mkt som vi har gjort med Lowe. Men det ska säkert gå bra. Hon verkar inte ha problem med främlingar. Men det verkar som att inskolningssättet har ändrats lite. Tror att man är där hela dagar nu. Kanske tur det för jag kör ju inte precis hem emellan stunderna som jag lämnar henne. Blir det längre stunder så får jag väl hälsa på på jobbet så länge eller tillbringa en stund hos ngn ledig vän i stan.

Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen medans Saga sover.

Vi hörs...

Kommentarer
Postat av: E

Idag har vi har hembesök, det börjar önnegården med. Sen ska vi som föräldrar vara med 3 dagar 9-14. Sen ska man lämna dem tiderna resten av inskolningen. Nervöst!!! Du vet miia som var på kyrkis i höstas...hon nhar börjat på den avdelningen som S ska skolas in på. Så det känns skönt att det är ett ansikte som S känner igen lite...

2011-02-01 @ 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0