Sista dagen i Januari

Kanske ni tycker att det har varit mkt gnäll på sista tiden i min blogg. Men jag har känt mig lite nere vissa dagar. Ibland undrar jag vad jag gör med mitt liv. Sitter hemma och ugglar. Är så glad för att jag har Janni som kommer och hälsar på mig nu när hon är sjukskriven. Dagarna kan bli rätt så ensamma annars. Och så givetvis är jag glad att Sabina håller mig sällskap på sina håltimmar. <3 Så det ska faktiskt bli skönt att få börja jobba snart igen. Även om jag säkert kommer börja gnälla om hur trött jag är när jag väl börjat jobba. ;)
Ser fram emot ett liv med lite mer pengar så man kan göra mer saker på sin fritid. Fast jag ska ju iof bara jobba 80 %, så mycket mer pengar blir det kanske inte...men lite mer iaf. =)

Jag har slarvat en del i helgen och bara gått ner 0.1 kg. Så -2 kg totalt nu. Så jag får väl hoppas på -2 kg till denna veckan. Så är jag snart nere där jag hamnade någon månad efter förlossningen. Lite drygt att det är dem kg man måste gå ner. Annars hade jag snart varit vid utgångsvikten istället. Men man har bara sig själv att skylla!

I helgen ska vi fara till Helsingborg och gå på Wallmans salonger. Därefter blir det övernattning på hotell. Ser verkligen fram emot att få göra ngt sådant, bara vi vuxna. Det behöver man ibland. Ska bli mysigt att få övernatta på hotell dessutom.

Veckan bjuder annars inte på allt för mkt vad jag vet.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är ingen fara att färga håret, bara det att pigmenten blir annorluna. Men tack ändå :) Kram

2011-01-31 @ 18:21:13
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0