Det rullar på

Dagarna rullar på och jag har verkligen inte tid för ngt annat (nästan iaf) än att jobba, ta hand om barn, hund och hushåll. Kvällarna flyter aldrig på smidigt nog med läggningar så att man kan få lite egentid. Alltid ngt som händer som gör att läggningarna fördröjs.

Igår fick jag bokstavligen talat storstäda hela toaletten kl åtta på kvällen då Lowe hade brått in på toaletten (lite för sent ute) och lyckades "duscha" ner precis allt. Så det var bara till att börja skrubba och få in honom i duschen. Så har det varit två kvällar på raken.

Det är så mkt som ska tas tag i nu. Vi har ju en läcka uppe på lilla toaletten, så den måste renoveras snarast. Vi har besök av möss ute i vårt anex så anticimex skulle komma imorgon under förmiddagen. Och imorgon är det dessutom utvecklingssamtal för Lowe kl 8.00. På lördag ska vi på kalas och på måndag kommer sotaren. Men det bästa av allt är att jag lyckades få ledigt på måndag och tisdag eftersom Lowe har studiedag då. Så det innebär att jag är ledig nu från imorgon till nästa torsdag. Ska bli så skönt!!!
Kanske man kan få ngt gjort ute i trädgården med. Våren är ju kommen och det är så skönt med sol och plusgrader trots att det blåser. <3 Älskar, älskar våren <3

Idag ska jag jobba 13.45-22.00. Så nu ska jag passa på att röja undan lite innan det är dags att lämna Saga på dagis. Men nu räknar jag ner. Snart bara 11 veckor kvar till semestern börjar.

Tack för era inlägg! Min rygg är helt bra igen. Och Evelina, jag saknar dig med! Vi kanske skulle försöka ses ngn dag?

kramar till er alla

Denna bilden är tagen den 20 april 2010.
Låt oss hoppas på att det inte blir ngn repris!


Kommentarer
Postat av: Sandra

De napparna finns i 0-6 månader på den sidan också.. Kolla in http://www.namnnappen.se



Beställer du så ange koden NAPP så får du 15% rabatt :-)

2011-03-25 @ 20:32:49
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Julia

Jag har ju tyvärr inte sett ettan men tvåan var obehaglig. Inte det att den var äcklig på något vis men den var riktigt ryslig, vi satt allihop med gåshud. Hur har du haft det med ledigheten? Hunnit ta igen dig något? KRAM <3

2011-03-28 @ 11:07:57
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0