1 December

Då var kallenderljuset tändt och Lowe har öppnat sina adventskallendrar. Väldigt bra med en legokallender, kommer köpa det fler gånger om innehållet varieras.

Idag är jag helt plötsligt inte 25 år längre, utan 26 år. Väcktes av sambon och fick en kopp kaffe på sängen. :-) Så nu har man varit uppe sedan kl 06.00 i morse. Känner mig dock lite konstigt yr idag och huvudvärken från igår sitter kvar. Blir nog en förmiddagsvila idag om jag ska orka med kvällen. Lowe ska ju på "gympa" vilket tar lite energi från en. Efter det kör vi till Sölvesborg för en mysig taccokväll med Janni och Mattias.

Orkar nog inte måla färdigt garderobsdörrarna idag, det får bli lite städning istället. Behöver röja bort en del leksaker från Lowes lekrum. Får dessutom försöka leta fram utebelysningen, kan inte hitta den någonstans. Så jag verkar ja gömt den på ett mkt bra ställe.

Hoppas att ni alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0