Ahhh jag blir så arg!!!!

Fick hem en räkning från telenor idag, och det hade varit ok om jag inte hade sett att jag samtidigt skulle betala nästan samma summa via e-faktura!

Och det e nu jag inser att jag blivit lurad!!! Blev ju haffad av en "telenor" kille på ekohallen och jag förklarade att jag bara för några månader sedan förnyat mitt abonemang. Men han proppsade på att jag kunde få det billigare än vad jag hade det + att jag fick en ny telefon. Och ja, det lät ju inte så dumt. Sammanlagt skulle summan inte överstiga 500kr/månad. Och när mitt gamla abonemang var slut så så var det bara att säga upp det och så blev månadskostnaden billigare. Jag skulle absolut inte behöva en spänn över 500kr. Dessutom sa han att mitt abonemang gick ut till våren.

Men nu sitter jag här med en räkning på e-fakturan på ca 350 kr för ett abonemang som jag inte alls använder. Och en fin räkning på posten för det nya abonemangen på 424kr. Blir så j*vla FÖRBANNAD!!!!

Ringde givetvis telenor som berättade att mitt abonemang inte gick ut förens i november 2010. Förklarade som det var vilket han tyckte var beklagligt. Han skulle se vad han kunde göra åt detta...men det e ju inte säkert att han kan hjälpa mig. 700-800 kr/månaden för mobiler som knappt används är inte direkt vad jag önskar mig nu när jag e gravledig och snart mammaledig. Det blir tufft nog ekonomiskt iaf.

Från det ena till det andra så har jag iaf kännt mig lite mer aktiv idag. Har sorterat ut i garderoben med sängkläder, dukar och gardiner. Fanns ju en hel del som bara tog plats och som aldrig kommer till att användas. Så det var dags för detta att åka ut nu.

Funderar på att bära upp vaggan i sovrummet och bädda denna. Man vet som sagt aldrig när hon får för sig att komma. Så att ha ngt färdigt kan ju vara bra. Kanske dags att packa ner lite kläder att ha när man åker hem från förlossningen med. Så att man inte bara står där och gapar chockat den dagen det händer.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jävla as! Inte första gången dem lurar någon. Folk snackar alltid om hur bra telenor är och det är billigt, men varenda jävel blir ju lurad i slutändan! Usch, tycker synd om dig. Sånt där kan förstöra en hel dag (och många fler)...



Hoppas dem kan kompensera dig med någonting, om inte annat borde dem sparka tölpen som lurade dig! Sånt gör mig arg. Jättearg.



Och förresten, angående pepparkakorna... dem lär ta slut här hemma också innan lucia, men det är ju bara till att göra nya. Går fort :-) <3

2009-11-17 @ 18:15:41
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0