GRATTIS!!!

Grattis syster Elin! Jag sa ju att du skulle fixa det. Så nu säger jag Grattis till både huset och körkortet. Det är du sååå väl vääääärd!!!! Hoppas att du får en stor ljusning i din vardag nu. Massa kramar till dig!

Har precis kommit hem från ett trevligt besök hos Anna och Stefan. Och nu är jag av med vagnen och lite annat smått som bara stått och tagit plats här hemma. Känns ganska så befriande måste jag säga. Men har en hel del andra kläder som ska säljas av när jag får tid och ork. Det tar ju en stund att lägga ut allt och packa ihop allt. Så bland får jag ett ryck. Men det lär nog dröja några dagar nu. Kanske att tiden infinner sig till helgen. Vi får se.

Nu är det snart dags att sätta sig i bilen igen för att hämta Lowe i skolan. Får se om han följer med en kompis hem idag eller om han tar med sig en kompis hem igen. Roligt att dem är så många killar från skolan som vill leka ihop.

Med detta sagt får jag väl slita mig från datorn igen...

Adios...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0