Så var det fredag!

Fredag igen och vad ska man hitta på? Har dåligt samvete för att jag knappt varit ute idag och solen har dessutom varit framme för en gångs skull.

Men det känns som att allt man hittar på innefattar städning och röjning, vilket jag känner mig ganska så mätt på för tillfället.

Vad gör alla en kväll som denna? Och vad ska man själv göra? Är trött på att sitta framför datorn och häcka och trött på att glo på tv. Sambon min ligger och sover på soffan efter en arbetsam vecka. Och jag kan inte klandra honom, jag jobbar ju inte själv. Men detta gör mig fruktansvärt uttråkad för hur kul är det att umgås med sig själv?

Och vad ska man laga till kvällsmat? Svårt när man inte är sugen på något och man dessutom lagat mat hela veckan.

Ojojoj vad negativ jag låter... Idag hade en kväll på bian suttit fint. Eller en kväll med goda vänner och lite sällskapsspel.

Nej, åter till verkligheten så får jag väl ta och återvända till mitt eviga städande...eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0