9 NÄTTER KVAR!

Nu har man bara 9 nätter kvar att arbeta och när helgen väl är slut så återstår 7 nätter. Hoppas att det går fort för nu känner jag mig ganska så trött i kroppen och i huvudet. Det har varit en hyffsad natt att jobba så jag hoppas att det fortsätter så hela helgen.

Tyvärr jävlas min kindtand med mig och det värker värre än någonsin. Det får bli ett samtal till tandläkaren på måndag. Ska aldrig mer gå så här länge med en trasig tand. Det blir både dyrare och mer plågsamt.

Imorgon har jag gått 30 fulla veckor och går då in i v.31. Galet vad tiden har gått fort. Och jag vill lova att det e full aktivitet i magen från morgon till kväll. Härligt, men ska bli skönt när hon väl är ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0