Underbar dag!

Idag är det verkligen underbart väder ute. Vi har varit utomhus hela förmiddagen och eftermiddagen. Var ju i Tollarp på träff med arbetskamrater och barn. Jättetrevligt var det och roligt att se allas små nytillskott (och även de större barnen såklart) =)

Nu känner jag mig dessvärre helt färdig. Tröttsamt att man alltid ska bli så trött när man gör roliga saker. Det är smällar man får ta. =) Hellre trött efter att ha haft det roligt än pigg efter att ha haft det tråkigt.

Lovade ju lite bilder idag, men känner att det får bli imorgon istället. För nu ska jag ut och sätta mig en stund i solen innan den försvinner och Saga vaknar. Imorgon är det ju fredag vilket betyder sovmorgon, ingen stress...bara lugnt och skönt. Hade behövt åka in till stan och köpa nya skor till Lowe, men tror att vi tar det till helgen eller nästa vecka.

Ikväll är jag dessutom ensam hemma med barnen. Jeppe är på taklagsfest med jobbet och kommer inte hem förens imorgon. Och på lördag skulle han visst köra en heldag med några vänner. Så ska komma på ngt riktigt mysigt att göra här hemma tillsammans med barnen. Kanske hyra ngn rolig film och äta lite gott. Vi får se...

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0