Måndag 20 december



Igår var det den 4:e advent. Men vi var inte hemma så jag och Lowe fick tända det 4:e ljuset i morse istället. I natt kom Lowe in till oss och var varm som ett element. Och visst hade han feber. Men det gav med sig efter en omgång alvedon. Konstigt, Saga hade det likadant för någon vecka sedan. Men skönt att det var över lika fort som det kom. Idag tänker jag försöka ta kort på Lowe och Saga och så får jag hoppas på att jag hinner få julkorten färdiga och skickade innan julafton. Alltid ute i sista minuten. Förra året tror jag inte ens att jag skickade några kort. Eller gjorde jag det? Jag minns inte.

Det går bra med rökningen. Har inget sug efter det längre och tar knappt några tuggumin längre. Tog faktiskt en cigg i lördags på 30 års festen (var rejält sugen då). Men alkohol och nikotin i kombination med varandra ger mig ett obehagligt rus som skulle kunna däcka mig. Det var ingen behaglig upplevelse så nu har jag verkligen fått avsmak. Känns skönt att inte behöva vara uppbunden med det längre. :-)

Idag tar vi det lugnt för övrigt eftersom Lowe är hemma från skolan. Ska försöka få iväg honom imorgon för att vara med på avslutningen i skolan.

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0