21 januari

Får väl snart ta och slänga upp lite nya bilder här. Ska bara ta mig i kragen.

Inatt har Saga levt rövare från 22.30-03.00, så jag hoppas på en lugnare natt den kommande natten. Ringde dagis och sa att Lowe fick vara hemma för att jag inte orkade göra vid varken mig själv eller någon av barnen. Och imorgon är Lowe ledig från dagis. Då ska vi hälsa på några gammla vänner. Ska bli så roligt att träffa alla och se hur stora deras små barn har blivit.

Igår besökte jag och Saga mitt arbete. Fick en jättefin bok och en brioskallra. Det tackar jag för! En arbetskamrat hälsade även hon på med sina döttrar. De är söta som socker. :-) Passade på att kolla mitt Hb på jobbet innan jag åkte hem. 106 ligger det på nu. 140 var det innan jag förlorade blod, 94 efteråt och innan jag åkte hem från BB hade det stigit till 103. Inte konstigt att man lider av huvudvärk och trötthet. Man är väl antagligen van vid den höga nivån man legat på. Får väl börja käka lite järntabletter kanske.

Nu har min lilla Saga vaknat så nu får jag väl gå och mata henne lite.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0