Underbar sommardag!

Idag är det supervarmt och härligt. Gräsmattan tycker nog inte att det är så härligt dock. Den är snart inte så grön längre, mer torr och brun.

Igår hade vi (jag, Lowe och Saga) en liten familjestund på stan tillsammans med mamma, några av mina systrar och deras barn. Nellie och Lowe var helt toppade och vi var alla mer eller mindre helt slut efter en stund. På kvällen åkte vi till Råbbelövssjön och tog oss ett härligt dopp. Saga premiärbadade och hon verkade tycka att det var helt ok. Sedan avslutade vi kvällen med att grilla lite korv hos mamma.

Snart ska vi packa ihop oss och fara hem till André, Julia och Casper. Förhoppningvis blir det ett dopp i deras pool och sedan lite grillat under kvällen.

Nu har Saga lärt sig att gå lite med gåstolen, det går framåt, sakta men säkert. Glömt att skriva att vi var på bvc i början av veckan. Saga vägde då 7470 och var 65,5 cm lång. Nu har vi inte tid fören den siste augusti, vilket är lite tråkigt. Men får väl ställa mig på vågen med henne här hemma istället. Är ju roligt att se hur de växer.

Nej, dags att sätta fart. Med två barn, en hund och en lat sambo så tar det lite tid att packa med sig allt.

kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja de var helt hemska. Får hoppas de lugnar ner sig annars vägrar jag gå på Kristianstadsdagarna. Varför kan barn bara inte lyda och vara snälla, allt hade varit så mycket enklare då:) Kram

2010-07-05 @ 08:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0