Inför påsken...

...har jag nu ÄNTLIGEN tagit tag i planteringen. Körde inom biltema imorse och handlade krukor och sedan till växthuset och handlade lite blommor. Nu är allt planterat och klart och nöjd blev jag. Har tom satt en inbjudande kruka på framsidan så att folk ser att vi nu har öppnat denna ingången med.  

Vädret är allt annat än underbart just nu. Det ösregnar ute och vi som tänkt ta en promenad idag. Har precis haft besök av Sara, Moa, André, Julia och Casper. Casper hade nog världens sötaste lilla drakdress på sig. Urgulligt! Imorgon är det den 1 april. Moa blir 9 månader, Saga blir 3 månader och Casper blir 1 månad. På samma dag o allt. =)

Imorgon hade jag sett fram emot ett övernattningsbesök av syster med barn, men nu har Gabriel drabbats av kräksjukan. Så typiskt. Och Lowe bröt smått ihop när han insåg att älskade Nellie inte kunde komma. Hoppas att vi kan planera in en dag på skånes djurpark snart, så att vi kan träffas och ha det mysigt. Imorgon är det även sista dagen på dagis för Lowe innan påsklovet börjar. Ser fram emot det och så får man kanske lite gjort här hemma. Har högar med papper som behöver sorteras upp. Och dessutom så måste jag verkligen ta tag i dopet snart. Tiden rinner iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0