Lovdagar

Idag har novemberlovet startat och det var skönt med lite sovmorgon kan jag säga. Saga har sovit hela natten och vaknade inte fören strax efter åtta.
Helgen har varit fullspäckad. I fredags var vi hos Janni och Hidde en runda och Lowe tappade där sin första tand. Han var överlycklig för detta. Lördagen bjöd på barndop i Åhus och sedan avrundade vi kvällen hemma hos min bror och hans fru i Tollarp. På söndagen var det återigen dags att återvända till min bror i Tollarp för att fira lilla Tilda som fyllt 4 år.

I fredags hade jag lyckats gå ner 1,7 kg, men efter helgens frossande visar vågen bara - 0,4 kg. Bättre än inget, men ganska så dåligt av mig. Jag skulle ju inte. Denna veckan ska jag faktiskt försöka att enbart leva på pulver och bars. Vi får se hur det går. :-S En sak är ju säker...jag vill inte vara så här stor längre!!!!

Idag kommer mamma och hälsar på. Det blir kaffe och pulver för oss båda. Skönt att man inte är ensam iaf.

Nu ska jag klä på mig ordentliga kläder så att jag kan känna mig lite mer vaken.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för pulver du kör?

2010-11-17 @ 23:21:36
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0