Måndag 15 November

Imorgon kommer allt bli som vanligt igen. Lowe ska gå i skolan efter att ha varit hemma i en vecka. Vi fick ett litet bakslag i torsdags då han började att blöda ganska så mkt från operationssåret. Så det var bara till att åka in till CSK igen, vänta ca 6 timmar för att de sedan skulle kunna söva ner honom och sätta 3 stygn till. Det blev en lång väntan och vi var inte hemma förens runt halv ett på natten. För tack och lov fick vi åka hem så fort han vaknat då det inte var en operation i den bemärkelsen. Nu har allt läkt jättefint. Han klarar av att gå på toaletten själv och är inte rädd lägre. Han har inte speciellt ont heller. Känns superskönt! Men det är svårt att få honom till att försöka ta det lugnt. Han har så mkt energi i kroppen. Man får jämt påminna honom om att vara försiktig så att han inte slår sig.

Idag har vi varit en liten runda hos mamma och sedan har jag räffsat lite i trädgården igen. Imorgon blir det en liten runda till Eko för att se om de har spelet Risk. Har ju försökt få tag på det som present till Jeppe då han fyllde 30, men har inte hittat det ngn stans. Men nu skulle de tydligen fått in det. Får hoppas att det inte sålt slut.

Igår läste jag ut sista delen av "Twilight" böckerna. Mkt bra, men hade gärna sett en fortsättning. Det känns lite tomt nu när man vet hur allt slutar och man inte längre har ngt att se fram emot. Eller jo, ser fram emot filmerna som håller på att spelas in. Gissa vem som ska gå på bio då?!

Nu har jag inte längre ngn ursäkt för att slippa undan städandet här hemma. Skönt på ngt vis, för nu slipper jag ägna mina dagar åt att längta efter att sätta mig och läsa.

Hoppas ni alla har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för din kommentar <3 Skönt att det går åt rätt håll för Lowe. Vi har risk här inne :)



Kram

2010-11-15 @ 17:54:16
Postat av: Julia

Bara ge dig fan på det vännen, så går det! Det är inte alls så jobbigt som jag trodde, om man bara har viljan. Du klarar det! <3

2010-11-15 @ 19:34:59
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår precis hur du menar med böckerna :)Hoppas allt är bra med dig och familjen?

2010-11-17 @ 23:20:01
URL: http://emmath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0