Snart är det advent!

Idag hade det verkligen varit skönt med sovmorgon. Är så trött i mina ögon och inte blir det bättre av att jag fått ngn knast eller hårsäcksinflammation vid vänster ögonlock. Var supersvullen imorse. Har dock lugnat ner sig under dagen, men det gör fortfarande ont.

Har nyss bakat färdigt en sats med lussebullar för att fylla på i frysen till på söndag. Det doftar verkligen ljuvligt. Jag kan inte fatta att det redan är den 1:a advent på söndag och att jag fyller år på onsdag nästa vecka. Skulle gärna sätta upp lite adventsljusstakar redan nu bara för att det är så mysigt. Men tror att jag iaf får hålla mig tills på lördag kväll.

Idag har jag kickstartat ännu en gång med naturdiet. Hoppas att jag lyckas hålla det bättre den här gången. Blir mer och mer sugen på att verkligen skärpa till mig när jag ser strålande resultat på några av mina kära vänner.

Imorgon kommer Johanna och Neo för att hälsa på och ni får ta det som det är här hemma, ständigt rörigt, en byggarbetsplats lite här och var. Vi sitter iaf säkert i vardagsrummet. ;-)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du klarar det min vän och blir det minsta jobbigt så släng iväg ett sms eller ring! Vi finns bara ett telefonsamtal bort! <3

2010-11-22 @ 20:17:01
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0