Måndag 25/10

Tackar så mkt för era kommentarer! Visst handlar det om att ändra sin livsstil och det är supersvårt när inte resten av familjen är lika intresserade. Och jag hade tänkt att bearbeta min livsstil under pulverkuren så att det bara är att köra igång efteråt. Detta är mer för att komma igång och bli sporrad av att kilona rasar. Har ju gjort det en gång förr. Och vikten höll sig faktiskt väldigt länge fram tills vi åkte utomlands och jag helt tappade kontrollen över mitt ätande. Men eftersom Lowe behöver lagad mat på kvällen så får jag redan där försöka ändra mitt sätt att äta. Tycker inte att det känns bra att han ska sitta och äta medans jag sitter framför honom med pulverdricka. Han behöver se att jag oxå äter det som är lagat. Speciellt eftersom han är så krånglig med maten.

Och som nämndes, det gör ju en hel del att sluta äta allt skräp som man tryckt i sig under veckorna. Att försöka hålla sig till en lagom ranson av detta på tex lördagen. Jag har tryckt i mig på tok för mkt skit under veckorna, just pga att jag är så uttråkad och inte har ngt bättre för mig. SKÄRPNING! 

Tänker ge mig på LCHF metoden sen. Det har fungerat jättebra för min mamma. Hon har gått ner över 30 kg sedan Januari med den metoden. Och säger att hon för första gången på länge inte kännt ngt sug eftersom hon blivit mätt och hållt sig mätt länge. Men fungerar inte detta så får jag kanske haka på dig på viktväktarna Evelina. =)

Så idag börjar min resa IGEN, mot några storlekar mindre. Ser fram emot ett lättare liv. Nu är det min tur att lyckas.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Nadja

... och det kommer du att göra!!!! KRAM

2010-10-25 @ 12:45:19
URL: http://paddiskrypin.blogspot.com
Postat av: evelina

lycka till, jag hejjar på dig!!

2010-10-25 @ 14:10:33
URL: http://skurken.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer du lyckas hur bra som helst med! Lycka till!'

kram

2010-10-25 @ 20:00:12
Postat av: Sandra

Det var jag som skrev precis haha! Glömde skriva in namn :-P

2010-10-25 @ 20:01:06
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0