Onsdag 6/10

Och så var det helt plötsligt onsdag... Har sagt det innan, men herregud vad fort tiden går. Innan man vet ordet av det så är man väl tillbaka på jobbet på heltid.

Idag hade jag tänkt rensa ogräs, men vet inte om jag orkar längre. Saga väckte mig 04:45 i morse. Tog upp henne och lade henne hos mig i sängen i hop om att få henne att somna om. Men nappen den ville hon absolut inte ha. Hon snurrade och hade sig, klappade händerna, spelade på läpparna och upprepade "pa pa, pa pa". Så det var bara att stiga upp. Hon somnade så fort jag stoppade henne i vagnen när det var dags för Lowe att cykla till skolan och vaknade lagom tills vi kommit hem från morgonpromenaden med Pixi. Nu kommer hon säkert hålla sig vaken till klockan blir 15:00.

GÄÄÄÄÄSP!!!!

Så vad ska man hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0