Onsdag 22 September

Vår bil har inte fått nog...nu vill den att vi ska lämna in den på service med. Ser inte fram emot den kommande månaden. Den lär bli äckligt dyr och fattig.

Jag har nu börjat nöja mig med tanken på att detta är vårat hem och det är här vi bor och kommer att bo. Lowe har det så bra och har fått så många kamrater. Allt det där andra som blir jobbigt när jag väl börjar att arbeta igen, det får helt enkelt lösa sig på ett eller annat sätt. Jag vet att den dagen vi har råd att fixa till huset, den dagen kommer det bli så jäkla fint. Har stora och små planer på hur vi skulle kunna göra. Så om 2-5 år kommer vi att kunna börja förhoppningvis. Åh vad jag längtar!!!!

Känner att den poitiva andan åter igen börjar infinna sig och det känns så skönt. Antar att det behövs för att orka ta sig igenom allt.

Ha en toppendag alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0