Sköna lördag!

Våren är här och jag önskar att jag kunde få känna mig lite pigg. Men det kommer väl. Ska bli skönt att få komma igång med att jobba igen och hoppas på att alla förkyldningar försvinner och håller sig borta.

Sitter just nu och väntar på att Jeppe ska höra av sig. Han har varit i HBG med jobbet på möte och jag ska hämta honom på tågstationen. Givetvis svarar han inte på sin telefon som vanligt när han har varit iväg. Lite tröttsamt ibland.

Idag ska vi ut till Ö-tofta så jag hoppas vädret håller i sig och att Jeppe inte kommer hem allt för sent.

Pratade med honom precis och han hade inte orkat stiga upp och ta tåget så tidigt som de andra så han är fortfarande kvar. Varför blir jag inte förvånad. Så Lowe ska få leka lite med sina kompisar sedan kör vi ut själva till ö-tofta. Så får vi se när jag får köra och hämta honom. Blir lite smått irriterad.

Nu ska jag städa undan lite här hemma en stund.

Hoppas ni alla får en skön lördag!

Nyförvärvet! Love it love it love it!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu fick jg ju se den här iaf ;-) och jo, de är precis den jag vill ha fast i den blå/svarta. Den är så snygg!! (För att nämna EN bra grej med vagnen)

2011-04-10 @ 00:09:45
Postat av: Sandra

Är de den vagnen som du velat ha nu länge :-)? Isåfall vad skoj för dig att du äntligen kunnat köpa den!

2011-04-12 @ 09:29:53
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0