Tänker på dig!

Vaknade i morse med smärta i struphuvudet. Gör ont när jag sväljer, speciellt när jag äter. Tycker att denna förkyldningen borde ge med sig snart. Men antar att 10 dagar inte är ngt. Jag och Saga har hostat ikapp inatt.
Var på jobbet igår mellan 18-22. En mjukstart kan man säga.

Tänker på en viss person just nu som har det svårt. Vet egentligen inte så mkt om vad det är som sker. Men ensamheten på sjukhuset på grund av besöksförbudet, känslan av att inget kunna göra. Rädslan som hon kanske känner. Jag tycker så förbannat synd om henne och hennes familj. Men håll ut gumman! Jag hoppas på att det blir bra i slutändan! Det kommer att bli bra! <3

Hoppas ni alla får en bra helg! Var rädda om varanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0