Dags för jobb

Ja, då var det dags för jobbedag då. Idag mellan 13.45-22.00 och imorgon mellan 06.45-15.15. (Ångrar mig så att jag tackade ja till detta denna helgen). Sedan efter jobbet på lördag ska vi iväg och byta avgassystemet på bilen. Hoppas att det går snabbt så att man kan göra ngt roligt på lördagskvällen. På söndag ska Jeppe jobba, så det blir väl iaf inget roligt på lördagen eller något långvarigt iaf. Och söndagen är min allra sista dag som mammaledig. Jag vet att jag tjatar....men när man är helt säker på att det aldrig mer blir fler barn...så känns det lite extra när man närmar sig den sista dagen. Och vad ska jag och barnen hitta på under söndagen då? Jag känner för att göra ngt. Inte bara spendera hela dagen hemma som vi har gjort alla andra dagar. Några förslag som inte innebär en massa pengar? Eller någon som vill hitta på ngt?

Nu ska jag ta mig en varmakoppen och sätta mig ner i soffan en liten stund.

Och tack Sandra för dina kommentarer! =)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna mamma till Neo och gravid med nr.2

Jag mår bara bra tack, själv då ?Lycka till på jobbet! :) Kram

2011-02-11 @ 11:45:14
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Julia

Haha, vilken rolig dröm! Men hemsk ;-) Jag tycker också det var riktigt tråkigt att vi inte sågs, du skulle ringt och påmint mig! Sanslöst tt man kan glömma sådär, var inte alls meningen. Min pappa och syster är här över helgen, men vi kandke kan ses på söndag ändå? KRAM

2011-02-11 @ 18:12:21
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: evelina

vi är lediga på torsd....:))

2011-02-12 @ 12:55:11
Postat av: Sandra

Hur går de på inskolningen med Saga :-)? Bra hoppas jag!

2011-02-14 @ 22:34:29
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0