En rosa dröm

Imorgon är det min sista lediga dag innan jag börjar jobba på riktigt! Känns en aning nervöst, även om jag har varit inne och jobbat lite extra. Många nya arbetskamrater att lära känna, säkert en hel del nya rutiner osv...Känns dock lite skönt att jag snålar igen lite och smygstartar med 80 % under ett halvår...sedan får vi se om man orkar ge sig på 100% till hösten.

Jag hade en underbar ROSA dröm inatt. Jag drömde om en rosa teutonia timmy vagn som min söta arbetskamrat gav bort till mig. Jag har blivit helt galen i denna vagnen men har inga 3000 kr att köpa den för. Men jag vill verkligen ha den....Jag vill, jag vill, jag vill!!!!!! denna drömmen grundar sig antagligen på att jag var inne på babyproffsen i lördags för att köpa bältesfästen till bilbarnstolen och vad såg jag inte om just denna rosa fiiiina vagn. Trodde inte den fanns kvar i butiken längre. Är ju 2009 års modell. Kan jag inte få vinna lite pengar så jag kan köpa en ordentlig vagn till Saga?! Love it Love it LOVE IT!

Teutonia Timmy 2009 Rosa


Nog tjatat om det. Helgen som varit har vi varit på fotbollsträning med Lowe, i vanlig ordning på lördagsmorgonen. I söndags morse spelade de mot Wä och vann stort. Första gången de vinner över Wä, så det känns jätteroligt för barnens skull. Imorgon kommer Janni och hälsar på och sedan ska det förberedas inför onsdagen med allt från skola till dagis och jobb.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Smaken som baken men tycker du inte att vagnen är liite väl ljusrosa? Om den hade varit cerise hade det varit ascoolt! :P



Hoppas din första arbetsdag var bra! Hälsa Lowe att moster är stolt över honom :)



KRAM!

2011-03-04 @ 08:10:59
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Ellie!



Hur går det på jobb, dagis ja allt nu? Funkar de bra eller de är stress för det mest?



Kram kram

2011-03-08 @ 11:35:53
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Sandra

Usch de låter inte skoj! Kör du hemifrån kl 5?! Med andra ord måste du gå upp typ 3 eller något sånt då eller? Hoppas ni får in rutinerna snabbt så du slipper stressa så mycket..



Jodå de funkar bra. Har fått rutin och så på allt men snart blir de ändring igen. Hon jag är hos ska flytta så jag ska byta jobb. Eller jag ska flytta med henne så då får jag nya arbetstider m.m så då blir de nya rutiner igen :-) Men de ska säkert funka hihi.. Men jag känner att tiden räcker inte riktigt till till allt de man vill göra och man vill hinna med. Förstår inte hur du hinner med två barn :-)

2011-03-08 @ 23:06:08
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0