Jag känner hur jag lättar!

Och det är en väldigt härlig känsla. Jag är ca 5 kg ifrån mitt första mål, men det känns ändå mkt bättre än det gjorde för ca 1 1/2 vecka sedan. Tröjan sitter inte åt på samma sätt längre och inte heller byxorna. Har slarvat lite med dieten som vanligt, men ökar på med motionen istället. Och jag känner mig verkligen mkt friskare efter alla långpromenader. Skulle kunna börja med att förlänga mina rundor ngt. Kan kännas lite småtrist ibland att ta samma runda hela tiden. Försöker hitta många tillfällen varje dag till att komma ut på promenad.

Idag har jag varit inne i stan en sväng under förmiddagen och hälsat på Anna och Mikaela. Skönt att ha ngn att pladdra med över en kopp kaffe. Men Saga var verkligen överallt och pillade, vilket gör att man allra helst håller sig hemma. Nästa gång jag hälsar på ska jag tvinga ut oss alla på en promenad. ;)

Fick hem papper från dagis att jag skulle ta kontakt med personalen på förskolan för att bestäma inskolningstider. Lite drygt att man ska behöva leta upp numret till avdelningen först. Fanns ju inte med på pappret man fick hem.

Men nu börjar det kännas lite i magen....snart är det verklighet, snart står man där på dagis och snart är det fullt ös på jobbet med. Tyckte att jag var gravid nyss...och vad har jag gjort under min ledighet? Känns som att jag har städat bort det. ...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är! Du kommer klara de hur bra som helst denna gången! Håller alla fingrar och tår för dig!

2011-02-03 @ 20:51:04
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0